ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μετά το τέλος του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα είναι σε θέση να:
- διακρίνουν τις διαφορές μεταξύ θεωριών, μοντέλων και πλαισίων αναφοράς
- γνωρίζουν και να κατανοούν τις βασικές αρχές των θεωριών, μοντέλων και πλαισίων αναφοράς της Εργοθεραπείας
- περιγράφουν τις εφαρμογές των θεωριών, μοντέλων και πλαισίων αναφοράς στα κλινικά πλαίσια
Γενικές Ικανότητες
- Λήψη αποφάσεων
- Αυτόνομηεργασία
- Ομαδική εργασία
- Εργασία σεδιεθνές περιβάλλον
- Εργασία σεδιεπιστημονικό περιβάλλον
- Παραγωγήνέωνερευνητικώνιδεών
- Άσκησηκριτικής και αυτοκριτικής
- Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
- Η φιλοσοφική βάση του επαγγέλματος.
- Καθορισμός θεωρίας, παραδείγματος, πλαισίου αναφοράς και μοντέλου.
- Η ανάπτυξη της θεωρίας στην ειδικότητα της Εργοθεραπείας.
- Βασικές αρχές της Εργοθεραπείας γύρω από τη δραστηριότητα και τη σχέση της με την υγεία.
- Γενικά μοντέλα, και μοντέλα πρακτικής στην Εργοθεραπεία.
- Πλαίσια αναφοράςτηςΕργοθεραπείας.
- Η επιλογή ενός μοντέλου ή πλαισίου αναφοράς.
- Μέτρηση της αποτελεσματικότητας ενός προγράμματος παρέμβασης.
ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Ελληνόγλωσση
- Κανταρτζή, Σ. (2002). Εγκεκριμένες σημειώσεις: Εργοθεραπεία ΙΙΙ. Αθήνα: ΤΕΙ.
Ξενόγλωσση
- McColl, M. A., Law, M., Stewart, D., Doubt, L., Pollock, N. and Krupa, T. (2003). Theoretical Basis of Occupational Therapy (2nded.). Thorofare, NJ: SLACK Inc.
- Tufano, R. & Cole, M. (2008). Applied Theories in Occupational Therapy: A Practical Approach. Thorofare, NJ: SLACK Inc
- American Occupational Therapy Association (2008). Occupational Therapy Practice Framework: Domain and Process(2nd ed).Ν.Υ: Α.Ο.Τ.Α
Συναφή επιστημονικά περιοδικά
- American Journal of Occupational Therapy
- Canadian Journal of Occupational Therapy
- Australian Journal of Occupational Therapy
- BritishJournalofOccupationalTherapy