ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μετά το τέλος του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα είναι σε θέση να:
- αναγνωρίσουν και να συμμετέχουν σε εξειδικευμένα ανά κλινικό χώρο εργοθεραπευτικά προγράμματα
- αποτελούν ενεργά μέλη της διεπιστημονικής ομάδας
- κατανοούν και να χειρίζονται με άνεση τεχνικές και παρεμβάσεις.
- αναλάβουν εξ’ ολοκλήρου την οργάνωση και εφαρμογή ενός εργοθεραπευτικού προγράμματος τόσο σε ατομικό όσο και σε ομαδικό επίπεδο, σε διαφορετικές διαγνωστικές κατηγορίες
- αναπτύξουν δεξιότητες παρατήρησης και διαχείρισης θεμάτων που άπτονται της επαγγελματικής πρακτικής
- επιδείξουν επίγνωση των απαιτήσεων και των δεξιοτήτων που αναμένονται για την επιτυχημένη εργοθεραπευτική πρακτική
- αναστοχάζονται και να διατηρούν ως στόχο τη συνεχή επαγγελματική τους βελτίωση
- επιδείξουν κατάλληλη στάση και συμπεριφορά που συνάδει με τις ανάγκες των πληθυσμών του χώρου εφαρμογής παρεμβάσεων
Γενικές Ικανότητες
- Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
- Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
- Αυτόνομη εργασία
- Ομαδική εργασία
- Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
- Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
- Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας
- Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
- Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
- Τοποθέτηση των φοιτητών σε τμήματα Εργοθεραπείας επιλεγμένων Φορέων υποδοχής φοιτητών για εκπαίδευση.
- Απόκτηση εξειδικευμένων γνώσεων σε ειδικούς τομείς κλινικής πρακτικής..
- Σχεδιασμός αξιολογητικής διαδικασίας και επιλογή αξιολογητικών εργαλείων.
- Σχεδιασμοί ατομικών και ομαδικών εργοθεραπευτικών προγραμμάτων
- Θέσπιση γενικών και ειδικών στόχων
- Ανάπτυξη δεξιοτήτων επικοινωνίας και προσέγγισης
ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
- Gateley, C.A., & Borcherding, S. (2012). Documentation Manual for Occupational Therapy. Writing SOAP Notes. Thorofare NJ: SLACK Inc.
- Rose, M.L. & Best, D.L. (2005). Transforming Practice through Clinical Education, Professional Supervision and Mentoring. Edinburgh: Elsevier
- Taylor, R. (2008). The Intentional Relationship: Occupational Therapy and Use of Self. Philadelphia: FA Davis
- Πολεμικός, Ν., Καΐλα, Μ., Θεοδωροπούλου, & Στρογγυλός, Β. (Επιμ.) (2010). Εκπαίδευση παιδιών με ειδικές ανάγκες. Μια πολυπρισματική προσέγγιση. Αθήνα: Πεδίο.
Συναφή επιστημονικά περιοδικά
- American Journal of Occupational Therapy
- Australian Occupational Therapy Journal
- British Journal of Occupational Therapy
- Canadian Journal of Occupational Therapy
- Ergotherapie und Rehabilitation
- Hong Kong Journal of Occupational
- Journal of Occupational Science
- Journal of Vocational Rehabilitation
- Occupational Therapy in Healthcare
- Occupational Therapy International
- OTJR: Occupation, Participation and Health
- Physical and Occupational Therapy in Pediatrics
- Scandinavian Journal of Occupational Therapy
- The Open Journal of Occupational Therapy
- Occupational Therapy Journal of Research