ΚΛΙΝΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΙΙΙ

Κωδικός Μαθήματος:

ΕΘ501

Semester:

Ε' Εξάμηνο

Κατηγορία:

Υποχρεωτικά ( ΜΕ )

Ώρες:

30

Μονάδες ECTS:

15.5



ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Μετά το τέλος του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα είναι σε θέση να:

  • να αναπτύξουν δεξιότητες για ενεργητική συμμετοχή στην εργοθεραπευτική διαδικασία
  • να οργανώσουν, να σχεδιάσουν και να εφαρμόσουν ένα θεραπευτικό πρόγραμμα τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο.
  • αποτελούν ενεργά μέλη της διεπιστημονικής ομάδας
  • κατανοούν και να χειρίζονται με άνεση τεχνικές και παρεμβάσεις.
  • επιδείξουν επίγνωση των απαιτήσεων και των δεξιοτήτων που αναμένονται για την επιτυχημένη εργοθεραπευτική πρακτική
  • αναπτύξουν βασικές ακαδημαϊκές δεξιότητες αναζήτησης επιστημονικής βιβλιογραφίας σε βάσεις δεδομένων και βιβλιοθήκες για να διερευνήσουν θεματολογία του ενδιαφέροντός των.

Γενικές Ικανότητες

  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

  • Τοποθέτηση των φοιτητών σε τμήματα Εργοθεραπείας επιλεγμένων Φορέων υποδοχής φοιτητών για εκπαίδευση.
  • Οργανωμένη μελέτη ειδικών πληθυσμών που αντιστοιχούν στις διαγνωστικές κατηγορίες των φορέων υποδοχής φοιτητών για εκπαίδευση.
  • Σχεδιασμοί εργοθεραπευτικών προγραμμάτων
  • Θέσπιση στόχων
  • Ανάπτυξη δεξιοτήτων επικοινωνίας και προσέγγισης

ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

  • Gateley, C.A., & Borcherding, S. (2012). Documentation Manual for Occupational Therapy. Writing SOAP Notes. Thorofare NJ: SLACK Inc.
  • Milne, D.L. (2009). Evidence-Based Clinical Supervision: Principles and Practice. UK: Blackwell Publishing.
  • Rose, M.L. & Best, D.L. (2005). Transforming Practice through Clinical Education, Professional Supervision and Mentoring. Edinburgh: Elsevier

Συναφή επιστημονικά περιοδικά

  • American Journal of Occupational Therapy
  • Australian Occupational Therapy Journal
  • British Journal of Occupational Therapy
  • Canadian Journal of Occupational Therapy
  • Ergotherapie und Rehabilitation
  • Hong Kong Journal of Occupational
  • Journal of Occupational Science
  • Journal of Vocational Rehabilitation
  • Occupational Therapy in Healthcare
  • Occupational Therapy International
  • OTJR: Occupation, Participation and Health
  • Physical and Occupational Therapy in Pediatrics
  • Scandinavian Journal of Occupational Therapy
  • The Open Journal of Occupational Therapy
  • Occupational Therapy Journal of Research

Δομές στις οποίες μπορούν να  ασκούνται οι φοιτητές στο πλαίσιο των μαθημάτων Κλινική άσκηση Ι/- ΙΙ/-ΙΙΙ/-ΙV