ΚΛΙΝΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΙΙ

Κωδικός Μαθήματος:

ΕΘ304

Semester:

Γ' Εξάμηνο

Κατηγορία:

Υποχρεωτικά ( ΜΕ )

Ώρες:

15

Μονάδες ECTS:

6.5

Καθηγητές Μαθήματος

 

ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Μετά το τέλος του μαθήματος οι φοιτητές/-τριες θα είναι σε θέση να:

  • αναπτύξουν δεξιότητες για ουσιαστική παρατήρηση και αναστοχασμό σχετικά με την εργοθεραπευτική διαδικασία
  • οργανώσουν και να σχεδιάσουν θεραπευτικό πρόγραμμα τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο
  • κατανοήσουν και να χειρίζονται με άνεση εργοθεραπευτικές τεχνικές και παρεμβάσεις.
  • αναλάβουν την οργάνωση και εφαρμογή ενός εργοθεραπευτικού προγράμματος σε ατομικό ή/και σε ομαδικό επίπεδο με την εποπτεία του κλινικού εργοθεραπευτή.
  • αναπτύξουν δεξιότητες παρατήρησης και διαχείρισης θεμάτων που άπτονται της εργοθεραπευτικής πρακτικής.

 

Γενικές Ικανότητες

  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

  • Τοποθέτηση των φοιτητών σε τμήματα Εργοθεραπείας επιλεγμένων Φορέων υποδοχής φοιτητών για εκπαίδευση.
  • Διεύρυνση των γνώσεων των φοιτητών ως προς γενικούς ή και ειδικούς επιστημονικούς τομείς τόσο της Εργοθεραπείας όσο και των άλλων επιστημών.
  • Ανάπτυξη δεξιοτήτων όπως: κλινική συλλογιστική, δεξιότητες οργάνωσης και εφαρμογής ενός θεραπευτικού προγράμματος, δεξιότητες αποτελεσματικής χρήσης αξιολογητικών διαδικασιών, δεξιότητες θέσπισης στόχων κ.ά

 

ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

  • Boyt Schell, B.A., & Schell, J.W. (2008). Clinical and Professional Reasoning in Occupational Therapy. USA: Lippincott Williams & Wilkins
  • Costa, D.M. (2004). The Essential Guide to Occupational Therapy Fieldwork Education. Resources for Today’s Educators and Practitioners. Bethwsda: AOTA Press
  • Hodapp, R.M. (2005). Αναπτυξιακές Θεωρίες και Αναπηρία. (Επιμ, Α. Ζώνιου-Σιδέρη & Η. Σπανδάγου). Αθήνα: Μεταίχμιo.

Συναφή επιστημονικά περιοδικά

  • American Journal of Occupational Therapy
  • Australian Occupational Therapy Journal
  • British Journal of Occupational Therapy
  • Canadian Journal of Occupational Therapy
  • Ergotherapie und Rehabilitation
  • Hong Kong Journal of Occupational
  • Journal of Occupational Science
  • Journal of Vocational Rehabilitation
  • Occupational Therapy in Healthcare
  • Occupational Therapy International
  • OTJR: Occupation, Participation and Health
  • Physical and Occupational Therapy in Pediatrics
  • Scandinavian Journal of Occupational Therapy
  • The Open Journal of Occupational Therapy
  • Occupational Therapy Journal of Research