Καθηγητές μαθήματος
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ Η ΑΝΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ 2022-23
ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μετά το τέλος του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα είναι σε θέση να:
- γνωρίζουν την οργάνωση μιας συνεδρίας και τα χαρακτηριστικά των μερών που την αποτελούν
- γνωρίζουν τη συμβουλευτική σχέση και τους παράγοντες που την επηρεάζουν
- δίνουν έμφαση στη «στάση αποδοχής», στην «κατανόηση», στο «σεβασμό του άλλου », στην «ειλικρίνεια», στην «αυθεντικότητα» και στην «ενσυναίσθηση»
- γνωρίζουν τη σημασία και το ρόλο της ενσυναίσθησης στην αποτελεσματικότητα της συμβουλευτικής διαδικασίας
- κατανοούν τη «γλώσσα του σώματος»
- οργανώνουν μία συμβουλευτική συνεδρία και να τη διεξάγουν
Γενικές Ικανότητες
- Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
- Λήψη αποφάσεων
- Αυτόνομηεργασία
- Ομαδική εργασία
- Παράγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
- Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
- Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
- Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
- Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Θεωρία
- Εισαγωγή στη Συμβουλευτική διαδικασία.
- Είδη συμβουλευτικής
- Θεωρίες συμβουλευτικής
- Σύγχρονες προσεγγίσεις
- Στάδια συμβουλευτικής συνεδρίας
- Δεξιότητες συμβουλευτικής
- Αυτογνωσία
- Αυτοαποκάλυψη
Ασκήσεις πράξης
- Σύνθεση των δεξιοτήτων συμβουλευτικής σε μία συνεδρία.
- Οργάνωση μιας συνεδρίας.
ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Ελληνόγλωσση
- Μαλικιώση-Λοΐζου, Μ. (2012). Συμβoυλευτική Ψυχολογία. Αθήνα: Πεδίο.
Ξενόγλωσση
- McLeod, J. (2003). An Introduction to Counseling. Buckingham: Open University Press.
- Gerald K., & Gerald, D. (2008). Counseling Children: A Practical Introduction. London: Sage Publication.
- Nelson-Jones, R. (2004). Introduction to Counseling Skills: Texts and Activities. London: Sage Publications.
Συναφή επιστημονικά περιοδικά
- American Journal of Occupational Therapy
- Canadian Journal of Occupational Therapy
- Australian Journal of Occupational Therapy
- British Journal of Occupational Therapy