ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ, ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ-ΕΞΑΡΤΩΜΕΝΑ
ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ, ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ-ΕΞΑΡΤΩΜΕΝΑ
Α΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΤΕΙ | ΠΜ | ΠΑ.Δ.Α. | ΕΞ | ΠΜ |
Βασικές Αρχές (Θ+Ε) | 6 | Εισαγωγή στην Ε/Θ (Θ+ΑΠ) και Κλινική Άσκηση Ι (Ε) | Α’ | 7,5+1,5 |
Βασικές Αρχές (Θ) | Εισαγωγή στην Ε/Θ (Θ+ΑΠ) | Α’ | ||
Βασικές Αρχές (Ε) | Κλινική Άσκηση Ι (Ε) | Α’ | ||
Η Δραστηριότητα στην Ε/Θ (Θ+Ε) | 4 | Εργοθεραπευτική Πρακτική Βασισμένη σε Τεκμήρια (Θ+ΑΠ) | Z’ | 4,5 |
Βασικά Στοιχεία Φυσιολογίας και Νευροφυσιολογίας (Θ) | 6 | Ανατομία (Θ+ΑΠ) | Α’ | * |
Ανατομία (Θ+Ε) | 7 | Ανατομία (Θ+ΑΠ) | Α’ | 7,5 |
Εισαγωγή στην Ψυχολογία (Θ) | 4 | Εισαγωγή στην Ψυχολογία (Θ) | Α’ | 4,5 |
Α΄ Βοήθειες (Θ+Ε) | 3 | Πρώτες Βοήθειες (Θ+ΑΠ) | 4,5 | |
ΣΥΝΟΛΟ | 30 | |||
Β΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΤΕΙ | ΠΜ | ΠΑ.Δ.Α. | ΕΞ | ΠΜ |
Παθολογία (Θ) | 6 | Παθολογία (Θ) | Γ’ | 3 |
Ανάπτυξη και Ε/Θ (Θ) | 4 | Ε/Θ σε Παιδιά και Εφήβους με Αναπτυξιακές Διαταραχές (Θ+ΑΠ) | ΣΤ’ | * |
Ε/Θ και Οργανικά Νοσήματα (Θ) | 5 | Κλινική Άσκηση ΙΙ (Ε) | Γ’ | 6,5 |
Ε/Θ Ανάλυση της Ανθρώπινης Κίνησης Ι (Θ+Ε) | 5 | Ε/Θ Ανάλυση της Ανθρώπινης Κίνησης Ι (Θ+ΑΠ) | Β’ | 6 |
Μοντέλα και Πλαίσια Αναφοράς στην Ε/Θ (Θ) | 4 | Μοντέλα και Πλαίσια Αναφοράς στην Ε/Θ (Θ) | Ζ’ | 4,5 |
Δημιουργικότητα και Ε/Θ (Θ+Ε) | 6 | Δημιουργικότητα και Ε/Θ (Θ+ΑΠ) | ΣΤ’ | 4,5 |
ΣΥΝΟΛΟ | 24,5 | |||
Γ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΤΕΙ | ΠΜ | ΠΑ.Δ.Α. | ΕΞ | ΠΜ |
Τέχνη και Ε/Θ (Θ+Ε) | 6 | Η Τέχνη στην Ε/Θ (Θ+ΑΠ) | Ζ’ | 6 |
Στατιστική (Θ+Ε) | 4 | Βιοστατιστική (Θ) | Β’ + Η’ | 4,5 |
Ε/Θ Ανάλυση της Ανθρώπινης Κίνησης ΙΙ (Θ+Ε) | 4 | Ε/Θ Ανάλυση της Ανθρώπινης Κίνησης ΙΙ (Θ+ΑΠ) | Γ’ | 4,5 |
Ψυχοπαθολογία Παιδιών & Ενηλίκων (Θ) | 4 | Ψυχιατρική (Θ) – Παιδοψυχιατρική (Θ) | Β’ +Δ’ | 4,5+4,5 |
Μεθοδολογία Έρευνας στην Ε/Θ (Θ+Ε) | 6 | Μεθοδολογία Έρευνας στην Ε/Θ (Θ+ΑΠ) | Β’ | 6 |
Νευρολογία (Θ) | 6 | Νευρολογία (Θ) | Γ’ | 3,5 |
ΣΥΝΟΛΟ | 33,5 | |||
Δ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΤΕΙ | ΠΜ | ΠΑ.Δ.Α. | ΕΞ | ΠΜ |
Ψυχοκοινωνική Ε/Θ (Θ+Ε) | 5 | Ψυχοκοινωνική Ε/Θ (Θ+ΑΠ) | Ε’ | 5,5 |
Ε/Θ σε Ενήλικες με Νευρομυϊκές Διαταραχές (Θ+Ε) | 6 | Ε/Θ σε Ενήλικες με Νευρομυϊκές Διαταραχές (Θ+ΑΠ) | Δ’ | 6 |
Δεξιότητες Επικοινωνίας και Προσέγγισης Ατόμων με Δυσλειτουργία-ΕΘ (Θ+Ε) | 4 | Δεξιότητες Επικοινωνίας και Προσέγγισης Ατόμων με Δυσλειτουργία-ΕΘ (Θ+ΑΠ) | Δ’ | 6 |
Επαγγελματική Αποκατάσταση & Ε/Θ (Θ+Ε) | 4 | Ψυχοκοινωνική Ε/Θ (Θ+ΑΠ) | Ε’ | * |
Ε/Θ σε Παιδιά & Εφήβους με Νευρομυϊκές Διαταραχές (Θ+Ε) | 6 | Ε/Θ σε Παιδιά & Εφήβους με Νευρομυϊκές Διαταραχές (Θ+ΑΠ) | ΣΤ’ | 5,5 |
Νάρθηκες και Βοηθητικά Μηχανήματα (Θ+Ε) | 5 | Νάρθηκες και Βοηθητικά Μηχανήματα (Θ+ΑΠ) | ΣΤ’ | 4,5 |
ΣΥΝΟΛΟ | 27,5 | |||
Ε΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΤΕΙ | ΠΜ | ΠΑ.Δ.Α. | ΕΞ | ΠΜ |
Κλινική Άσκηση Ι (Θ+Ε) | 15 | Κλινική Άσκηση ΙΙΙ (Ε) | E’ | 15,5 |
Ε/Θ σε Παιδιά και Εφήβους με Αναπτυξιακές Διαταραχές (Θ+Ε) | 4 | Ε/Θ σε Παιδιά και Εφήβους με Αναπτυξιακές Διαταραχές (Θ+ΑΠ) | ΣΤ’ | 5,5 |
Ορθοπαιδική (Θ) | 4 | Ορθοπαιδική (Θ) | ΣΤ’ | 4,5 |
Ε/Θ σε Ηλικιωμένους (Θ) | 4 | Ε/Θ σε Ηλικιωμένους (Θ) | Ζ’ | 4,5 |
Ξένη γλώσσα – Ορολογία (Θ) | 3 | Αγγλικά – Ορολογία Ε/Θ (Θ) | Α’ | 4,5 |
ΣΥΝΟΛΟ | 34,5 | |||
ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΤΕΙ | ΠΜ | ΠΑ.Δ.Α. | ΕΞ | ΠΜ |
Κλινική Άσκηση ΙΙ (Θ+Ε) | 15 | Κλινική Άσκηση II (Ε) | Γ’ | 6,5 |
Ειδικές Θεραπευτικές Τεχνικές στην Ε/Θ (Θ) | 4 | Ειδικές Θεραπευτικές Τεχνικές στην Ε/Θ (Θ+ΑΠ) | ΣΤ’ | 5,5 |
Δεοντολογία στην Ε/Θ (Θ) | 4 | Ηθική και Δεοντολογία στην Υγεία (Θ) | Ε’ | 4,5 |
Επιστήμη Έργου (Θ) | 4 | Επιστήμη Έργου (Θ) | Γ’ | 3,5 |
Οργάνωση και Διοίκηση Υπηρεσιών Εργοθεραπείας (Θ) | 3 | Οργάνωση και Διοίκηση Υπηρεσιών Εργοθεραπείας (Θ) | Ε’ | 4,5 |
ΣΥΝΟΛΟ | 24,5 | |||
Ζ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΤΕΙ | ΠΜ | ΠΑ.Δ.Α. | ΕΞ | ΠΜ |
Αξιολογητικά μέσα στην Ε/Θ (Θ) | 5 | Η Αξιολόγηση στην Ε/Θ (Θ+ΑΠ) | Δ’ | 6 |
Η Κλινική Συλλογιστική στην Ε/Θ (Θ) | 3 | Η Συλλογιστική στην Ε/Θ (Θ+ΑΠ) | Β’ | 4,5 |
ΔΚΖ – Βοηθήματα – Εργονομία (Θ+Ε) | 6 | ΔΚΖ – Βοηθήματα – Εργονομία (Θ+ΑΠ) | Δ’ | 7,5 |
Ομάδες στην Ε/Θ (Θ+Ε) | 4 | Ομάδες στην Ε/Θ (Θ+ΑΠ) | Η’ | 5,5 |
Υποστηρικτική Τεχνολογία στην Ε/Θ (Θ+Ε) | 9 | Υποστηρικτική Τεχνολογία στην Ε/Θ (Θ+ΑΠ) | Ζ’ | 6 |
Δομές και Συστήματα Υγείας (Θ) | 3 | Δομές και Συστήματα Υγείας (Θ) | Γ’ | 4,5 |
Κοινωνιολογία (Θ) | 3 | Κοινωνιολογία (Θ) | Α’ + Γ’ | 4,5 |
Η Ε/Θ σε Πολυπολιτισμικό Περιβάλλον (Θ) | 3 | Ε/Θ σε Πολυπολιτισμικό Περιβάλλον (Θ) | Δ’ + ΣΤ’ + Η’ | 4,5 |
ΣΥΝΟΛΟ | 43 | |||
Η΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΤΕΙ | ΠΜ | ΠΑ.Δ.Α. | ΕΞ | ΠΜ |
Πτυχιακή | 20 | Πτυχιακή | ΣΤ’ | 9 |
Πρακτική Άσκηση | 10 | Δεν αντιστοιχείται | ||
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ ΠΜ ΤΕΙ | 240 | ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ ΠΜ ΠΑΔΑ | 240 |
*Ενσωματώνεται σε άλλο μάθημα
Στα μεικτά μαθήματα του προγράμματος ΤΕΙ που αντιστοιχούν στο θεωρητικό ή/και τηνάσκηση πράξης μαθήματος του νέου προγράμματος, η βαθμολογία αντιστοιχεί στο μέσοόρο Θ+Ε εφ’ όσον αυτός είναι προβιβάσιμος. Σε αντίθετη περίπτωση ο φοιτητής/τριαχρωστάει το μάθημα.
Στα μαθήματα του νέου προγράμματος που ενσωματώνουν 2 μαθήματα του προγράμματοςΤΕΙ, η βαθμολογία αντιστοιχεί στο μέσο όρο και των 2 μαθημάτων.
Προαπαιτούμενο | Εξαρτώμενο | Εξαρτώμενο | Εξαρτώμενο |
Κλινική Άσκηση Ι (Α’ εξ.) | Κλινική Άσκηση ΙΙ (Γ’ εξ.) | Κλινική Άσκηση ΙΙΙ (Ε’ εξ.) | Κλινική Άσκηση IV (Η’ εξ. |
Ανατομία (Α’ εξ.) | Εργοθεραπευτική Ανάλυση της Ανθρώπινης Κίνησης Ι (Β’ εξ.) | Εργοθεραπευτική Ανάλυση της Ανθρώπινης Κίνησης ΙΙ (Γ’ εξ.) | Νάρθηκες και Βοηθητικά μηχανήματα (ΣΤ’ εξ.) ΔΚΖ Βοηθήματα-Εργονομία (Δ’ εξ.) |
Νευρολογία (Γ’ εξ.) | Εργοθεραπεία σε Ενήλικες με Νευρομυϊκές Διαταραχές (Δ’ εξ.) | Εργοθεραπεία σε Παιδιά και Εφήβους με Νευρομυϊκές Διαταραχές (ΣΤ’ εξ.) | Κλινική Άσκηση IV (Η’ εξ.) |
Ψυχιατρική (Β’ εξ.) | Ψυχοκοινωνική Εργοθεραπεία (Ε’ εξ.) | Εργοθεραπεία σε Παιδιά και Εφήβους με Αναπτυξιακές Διαταραχές (ΣΤ’ εξ.) | Κλινική Άσκηση IV (Η’ εξ.) |
Ψυχολογία της Υγείας (Β’ εξ.) | Δεξιότητες Επικοινωνίας και Προσέγγισης Ατόμων με Δυσλειτουργία (Δ’ εξ.) | Ειδικές Θεραπευτικές Τεχνικές στην Εργοθεραπεία (ΣΤ’ εξ.) | Εργοθεραπευτική Πρακτική Βασισμένη σε Τεκμήρια (Ζ’ εξ.) |