ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΕΡΓΟΥ

Κωδικός Μαθήματος:

ΕΘ305

Εξάμηνο:

Γ' Εξάμηνο

Κατηγορία:

ΜΕΥ

Ώρες:

3

Μονάδες ECTS:

3.5


ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Μετά το τέλος του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα είναι σε θέση να:

  • κατανοήσουν τις βασικές αρχές της Επιστήμης Έργου
  • γνωρίζουν την ευρύτητα εφαρμογής των προγραμμάτων Εργοθεραπείας.
  • διακρίνουν τις διαφορές και τις ομοιότητες μεταξύ της Εργοθεραπείας και της Επιστήμης Έργου.
  • εντάξουν τις θεωρητικές αρχές της Επιστήμης Έργου στη θεωρία της Εργοθεραπείας.

Γενικές Ικανότητες

  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παράγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

  • Βασικές αρχές της Επιστήμης Έργου.
  • Πλαίσια αναφοράς της Επιστήμης έργου.
  • Ιστορική αναδρομή.
  • Η σημασία τουέργου.
  • Καθορισμός και ταξινόμηση των ανθρώπινων έργων.
  • Έργο και βιολογία.
  • Εφαρμογές της Επιστήμης Έργου σε κοινωνικές ομάδες.
  • Η αντίληψη της υγείας από την άποψη της Επιστήμης Έργου.
  • Οι κοινωνικές και θεραπευτικές διαστάσεις του έργου.
  • Η Επιστήμη Έργου ως πλαίσιο αναφοράς της ειδικότητας της Εργοθεραπείας.
  • Εφαρμογές και παρεμβάσεις της Επιστήμης Έργου σε πλαίσια Εργοθεραπευτικής κλινικής πρακτικής.

ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Ελληνόγλωσση

  • Πολίτης, Ι. (2009). Επιστήμη Έργου. Εγκεκριμένες διδακτικές σημειώσεις. Τμήμα Εργοθεραπείας ΤΕΙ Αθήνας.

Ξενόγλωσση

  • Hasselκus, B. R. (2011). The Meaning of Everyday Occupation (2nded). Thorofare, NJ: SLACK Inc.
  • Molineux, M. (Ed.) (2004). Occupation for Occupational Therapists. Oxford, UK: Blackwell Publishing Ltd.
  • Law, M., Baum C. M. and Baptiste, S. (2002). Occupation Based Practice. Fostering Performance and Participation. Thorofare, NJ: SLACK Inc.
  • Zemke, R. & Clark, F. (Ed.) (1996). Occupational Science: The Evolving Discipline. Philadelphia: F. A. Davis Company.
  • Law, M., Baum C. M. and Baptiste, S. (2002). Occupation Based Practice. Fostering Performance and Participation. Thorofare, NJ: SLACK Inc.

Συναφή επιστημονικά περιοδικά

  • American Journal of Occupational Therapy
  • Canadian Journal of Occupational Therapy
  • Australian Journal of Occupational Therapy
  • British Journal of Occupational Therapy